Lär dig påverka som proffsen

Boken 27 hemliga säljknep, som Liber nu lanserar, handlar om påverkan och hjälper dig att bli en stjärna på att få som du vill. Författaren till boken, Magnus Widgren, har testat en mängd teorier om påverkan i olika sammanhang och reklamkampanjer.  Här konkretiserar han dem i 27 aktuella vardagsscenarion.

– Att lära sig att påverka människor är en gåva som kan vara värd sin vikt i guld. Inte bara för dig och ditt företag utan även för den du påverkar. Du kanske är marknadschef och funderar över varför dina annonser inte ger den effekt som du önskar. Du kanske är krögare och vill få din meny att sälja. Du kanske driver en bilhandel och funderar över hur du med lite vardagspsykologi kan sälja dubbelt så många bilar, säger Magnus Widgren.

Boken är skriven för alla som tycker om att få som de vill. Den är även en inspirationskälla och ett utmärkt verktyg för alla som arbetar med marknadsföring eller försäljning. Läs om allt från Garantiknepet och Nummerknepet till Kontrastknepet och Censurknepet I och II.

– När du läst 27 hemliga säljknep kommer du inte bara att kunna värja dig mot listiga säljare. Du kommer att behärska flera effektiva tekniker för att få fler kunder och få andra att ge dig bättre priser och villkor.  Du kommer att bli en mästare på att få som du vill, säger Magnus Widgren.

Om författaren: Magnus Widgren är grundare av och VD på One Direct, en av Sveriges mest prisbelönta DM-byråer. Han är även en flitig föreläsare inom retorik och påverkan. Boken är hans debut.

Kontakt: Magnus.Widgren@onemedia.se, 0708 770 282

Titel: 27 hemliga säljknep. Bli en mästare på att få som du vill.

ISBN: 978-91-47-09512-4

Rek. internetpris: 212 kronor

Information:

Förläggare: Anders Abrahamsson, anders.abrahamsson@liber.se, 040-25 86 15, 0706-25 86 25.

För recensionsexemplar eller högupplöst bild, kontakta Brita Krottler, brita.krottler@liber.se, 08-690 93 27.