Läs, öva och förstå med Liber Blended

Nu erbjuder Liber sina kunder Liber Blended – ett prisvärt paket bestående av en tryckt bok i någon av de största läromedelserierna och en årslicens av Libers Digitala Övningsmaterial. Detta för att tillgodose lärarnas behov i klassrummen.

– Vi vet att många lärare idag redan jobbar blended, eller behöver möjligheterna för att göra det, säger Henrik Oscarsson, CCO på Liber. Som lärare kan man välja hur man vill forma sin undervisning, om eleverna ska göra övningarna i bok eller digitalt – men ändå hålla samma röda tråd genom hela undervisningen. Liber Blended ger mer motivation med variation!

Med Liber Blended får kunderna ett kvalitetssäkrat och pedagogiskt innehåll både i de högkvalitativa och väl beprövade tryckta läromedlen och det pålitliga Digitala Övningsmaterialet. Övningarna är kopplade till kapitlen i Libers läroplansanpassade basläromedel och ger direkt återkoppling som sparar tid. Dessutom är det individanpassat, flexibelt och ger en mer likvärdig möjlighet att nå resultat.

Läs mer om Liber Blended här: https://www.liber.se/digitala-laromedel/blended

För mer info, kontakta:
Henrik Oscarsson, CCO på Liber

Liber är ett av Sveriges ledande utbildningsföretag. Genom samarbete med de främsta forskarna och författarna erbjuder vi läromedel, kurslitteratur och managementlitteratur av hög kvalitet. Med målet att alla ska lyckas med sina studier står vi för kunskap som gör skillnad – genom hela livet.

Vi vet att många lärare idag redan jobbar blended, eller behöver möjligheterna för att göra det. Som lärare kan man nu välja hur man vill forma sin undervisning, om eleverna ska göra övningarna i bok eller digitalt – men ändå hålla samma röda tråd genom hela undervisningen. Liber Blended ger mer motivation med variation!
Henrik Oscarsson, CCO på Liber