• Moberg Pharma/

Moberg Pharmas delårsrapport för juli 2019 - mars 2020 presenteras 12 maj - Inbjudan till telefonkonferens

STOCKHOLM, den 5 maj 2020 – Den 12 maj 2020 klockan 08:00 (CET) publiceras Moberg Pharma ABs (OMX: MOB) delårsrapport för juli 2019 - mars 2020. Investerare, analytiker och journalister inbjuds härmed att delta vid en telefonkonferens 15:00 (CET) samma dag.

Vid konferensen deltar Moberg Pharmas VD Anna Ljung samt VP Finance Mark Beveridge. Presentationen kommer att hållas på engelska.

Datum:          12 maj, 2020
Tid:                15:00 (CET)

För att delta i konferensen, vänligen ring in på något av nedanstående nummer innan konferensen börjar:

SE:                     +46 8 505 583 69
US:                     +1 833 249 84 04

Rapporten samt övrigt informationsmaterial kommer att göras tillgängligt på:

Anna Ljung, VD, Telefon: 070 - 766 60 30, e-post: anna.ljung@mobergpharma.se
Mark Beveridge, VP Finance, Telefon: 076 - 805 82 88, e-post: mark.beveridge@mobergpharma.se

About Moberg Pharma, www.mobergpharma.com
Moberg Pharma AB (publ) is a Swedish pharmaceutical company focused on commercializing proprietary innovations based on drug delivery of proven compounds. The company’s main asset, MOB-015, is a novel topical treatment for onychomycosis, with ongoing phase 3 studies covering more than 800 patients. Topline results from the North American study are now available, followed by results from the European study expected by the end of the quarter of 2020. The pipeline also includes the late-stage asset BUPI for pain relief in oral mucositis. Clinical data generated for both assets indicate they have the potential to become market leaders in their respective niches. Moberg Pharma is headquartered in Stockholm and the company’s shares are listed on Nasdaq Stockholm (OMX: MOB).