Inbjudan till presentation av Prevas delårsrapport jan-juni 2023

Prevas publicerar rapport för januari-juni 2023 tisdag den 18 juli, kl 08.30. Samma dag kl 09.00 hålls en press- och analytikerpresentation som kan följas via webcast och telefonkonferens.

En bild som visar text, Teckensnitt, byggnadsmaterial, Rektangel

Automatiskt genererad beskrivning

Presentationen hålls på engelska av Magnus Welén (CEO) och Helena Burström (CFO) från Prevas.

Om du önskar delta via webcasten gå in på länk nedan. Via webcasten finns möjlighet att ställa skriftliga frågor. Här kan du delta via webcasten.

Om du önskar ställa muntliga frågor via telefonkonferens, registrerar du dig via länken nedan. Efter registreringen får du ett telefonnummer och ett konferens-ID för att logga in till konferensen. Via telefonkonferensen finns möjlighet att ställa muntliga frågor. Här kan du delta via telefonkonferensen.

Den inspelade presentationen kommer att i efterhand publiceras på Prevas hemsida.

Helena Lundin, Communication & information manager, Prevas AB
Mobil: +46 70 608 75 55, E-mail:
helena.lundin@prevas.se

Prevas är ett utvecklingshus där påhittigheten står i centrum. Med hög teknisk kompetens och affärsförståelse hjälper vi kunder inom vitt skilda branscher att dra större nytta av vår tids teknikutveckling. Nytta för människor, planeten och ekonomin. Prevas startade 1985 och är idag 900 medarbetare i Sverige, Danmark och Norge. Prevas är börsnoterade på NASDAQ Stockholm sedan 1998. För mer info om Prevas, besök www.prevas.se.