Prevas presenterar på Börsveckans Småbolagsdag 2023

Magnus Welén, CEO på Prevas AB, kommer att presentera Prevas på Börsveckans småbolagsdag den 6 september 2023 på Epicenter Stockholm, Mäster Samuelsgatan 36. Prevas väg framåt, trender, teknikutveckling och återblick på ett lyckosamt första halvår för 2023 kommer att presenteras.

Onsdagen den 6 september kl 10.00-10.30 medverkar Prevas på Börsveckans småbolagsdag. Om du vill anmäla dig som fysisk deltagare till eventet så använd denna länk https://financialhearings.com/event/46623.

Alla presentationer kommer även att livestreamas på länk nedan. https://ir.financialhearings.com/borsveckan-smabolagsdag-2023

Den inspelade presentationen kommer att i efterhand publiceras på Prevas hemsida.

Helena Lundin, Communication & information manager, Prevas AB
Mobil: +46 70 608 75 55, E-mail:
helena.lundin@prevas.se

Prevas är ett utvecklingshus där påhittigheten står i centrum. Med hög teknisk kompetens och affärsförståelse hjälper vi kunder inom vitt skilda branscher att dra större nytta av vår tids teknikutveckling. Nytta för människor, planeten och ekonomin. Prevas startade 1985 och är idag 900 medarbetare i Sverige, Danmark och Norge. Prevas är börsnoterade på NASDAQ Stockholm sedan 1998. För mer info om Prevas, besök www.prevas.se.