Brand i byggnad, Partille

Larm om brand i byggnad inkom till räddningstjänsten ca kl 10:00. Branden pågår på Göteborgsvägen i Partille. Räddningstjänsten har ca 30 personer på plats för att begränsa och släcka branden. Inga personer har kommit till skada.

Larmet kom in räddningstjänsten ca kl 10:00, fullt utbruten brand i byggnad på Göteborgsvägen i Partille, räddningstjänsten Stor Göteborg har ca 30 personer på plats för att släcka och begränsa branden, inga personskador har inträffat, arbetet väntas pågå under dagen och kvällen. Branden startade i ett mindre förråd och spred sig till intill liggande byggnad, ingen ytterligare spridningsrisk.

Frågor från media på dagtid, som rör vår verksamhet eller organisation, kontakta Kommunikatör Anna Dyne