Ramböll ställer ut på Ekobygg i höst

Den 11 och 12 september arrangeras konferens- och utställningsmässan Ekobygg på Kistamässan i Stockholm. Fokus för mässan är hållbart byggande. Ramböll finns på plats bland utställarna under de båda dagarna.

Ekobygg är en ny mässa för hållbart byggande och syftar till att lyfta frågor kring grönt byggande och hållbar stadsutveckling för aktörer i branschen. Under dagarna kommer man förutom utställningar kunna ta del av presentationer, workshops och seminarier i ämnet.

– Vi ser det som vårt uppdrag att stötta seriösa initiativ som främjar hållbar design och som är ekonomiskt, miljömässigt och socialt hållbart. Därför ser vi fram emot en mötesplats med hållbart byggande i fokus, säger Gunnar Samuelson, marknadschef på Ramböll.

Besök Ramböll på monterplats B15 bredvid Sweden Green Building som, tillsammans med Artexis, arrangerar mässan.

Mer information om mässan finns här.

Om oss

Om Ramboll Teknik för teknikens skull är meningslös. Men rätt använd kan den förbättra både vardagen och världen. Vi kallar det Engineering for life. Ramboll är en samhällsrådgivare som designar framtidens städer och samhällen. Vi drivs av nytänkande lösningar och tror på att ge till samhället. Som stiftelseägt bolag har vi möjlighet att leva efter våra värderingar och arbeta långsiktigt med att skapa hållbara samhällen där människor och miljö blomstrar. Ramboll har 16.500 experter i 35 länder, 2.000 av dessa arbetar i Sverige.