Ramboll Sverige nominerat för årets bästa interna event i stor branschtävling!

Gyllene Hjulet är den stora Svenska branschtävlingen för alla verksamma inom sponsring och event. Tävlingen uppmärksammar och hyllar aktörer som på ett kreativt sätt nyttjat intresse- och upplevelsebaserad kommunikation för att skapa effekt.

Ramboll Sverige har blivit nominerade för årets bästa interna event 2017 med vårt interna varumärkeskampanj och eventet Make Børge Proud.

Övriga nominerade i denna kategori för bästa interna event 2017 är ICA, SEB, Tele2 och Coca Cola.

I Sverige är Rambolls varumärkeskännedom låg samtidigt som vi befinner sig i en expansiv fas med tydliga tillväxtmål. Målet för Ramböll Sverige är att bli den mest attraktiva samhällsrådgivaren och arbetsgivaren på marknaden. För att bemöta våra utmaningar, lanserade vi 2017 den interna varumärkeskampanjen och eventet ”Make Børge proud”. Syftet var att samla ihop våra 2000 medarbetare i Sverige och börja bygga intern stolthet genom att förklara vad det är som gör Ramboll speciellt.

Läs mer om Gyllene Hjulet: https://ses.se/gyllene-hjulet/

Om oss

Om Ramboll Teknik för teknikens skull är meningslös. Men rätt använd kan den förbättra både vardagen och världen. Vi kallar det Engineering for life. Ramboll är en samhällsrådgivare som designar framtidens städer och samhällen. Vi drivs av nytänkande lösningar och tror på att ge till samhället. Som stiftelseägt bolag har vi möjlighet att leva efter våra värderingar och arbeta långsiktigt med att skapa hållbara samhällen där människor och miljö blomstrar. Ramboll har 15.000 experter i 35 länder, 2.000 av dessa arbetar i Sverige.