Rättelse av pressmeddelande den 27 april 2020: RLS Global Årsredovisning 2019

Rättelsen avser att detta pressmeddelande inte klassas som en MAR information och rättelsen sker av Certified Adviser.

RLS Globals Årsredovisning 2019 finns från och med idag, 27 april 2020, tillgänglig på bolagets hemsida, https://rls.global/financial-information/annual-reports/. Årsredovisningen finns tillgänglig på svenska.

Handelsplats och certified adviser

Aktien är noterad på Nasdaq First North Growth Market 17 maj 2017 och handeln sker med kortnamn RLS. Dessförinnan var Bolaget noterat på Aktietorget. Certified Adviser är Redeye Aktiebolag, telefon 08 121 576 90, email certifiedadviser@redeye.se

För mer information, vänligen kontakta:

Karin Fischer, CEO RLS Global AB,

karin.fischer@rlsglobal.se

Eva Jagenheim, CFO RLS Global AB,

eva.jagenheim@rlsglobal.se

RLS Global AB
RLS Global AB är ett medicintekniskt bolag inom Life Science. Baserad på bolagets unika hypoklorit-plattform, utvecklar och säljer RLS produkter för några av våra vanligaste sjukdomar inom sår- och dentalvård. RLS har en portfölj av starka varumärken, bland andra ChloraSolv® och Carisolv®. Bolaget är noterat på Nasdaq First North Growth Market med Certified Adviser Redeye Aktiebolag, telefon 08 121 576 90, email certifiedadviser@redeye.se. Läs mer på www.rls.global