Inbjudan till presentation av Sectras tremånadersrapport den 12 september

Linköping – 24 augusti, 2017 – Medicinteknik och cybersäkerhetsföretaget Sectra (STO: SECT B) publicerar sin delårsrapport för perioden maj–juli 2017 på tisdagen den 12 september 2017. Med anledning av detta bjuder Sectra in analytiker, investerare och press till en telefonkonferens.

Torbjörn Kronander, Sectras koncernchef och vd, samt Mats Franzén, Sectras CFO, presenterar delårsrapporten och besvarar efterföljande frågor.

Publicering delårsrapport:  kl. 08:00 den 12 september 2017

Presentation/telefonkonferens:  kl. 10:00 den 12 september 2017

För att delta, ring in 5-10 minuter före konferensen på:

• SE: +46 8 56642690
  • UK: +44 2030089802
  • US: +1 8557532235

Presentationen hålls på engelska och kan följas via webben på: www.sectra.se/irwebcast. Där kommer även en inspelad version att finnas tillgänglig efteråt.

Presentationen kommer att finnas tillgänglig som PDF på Sectras hemsida, www.sectra.se/irwebcast, cirka 15 minuter före telefonkonferensen.

Sectras kalender för kommande finansiell rapportering

• 13 september 2017 kl 15:30, i Linköping:  Årsstämma 2017
  • 8 december 2017 kl 08:00:  Sexmånadersrapport
  • 6 mars 2018 kl 08:00:  Niomånadersrapport