Sectras årsredovisning på Internet

Sectras årsredovisning på Internet Från och med idag torsdag den 14 juni 2004 finns Sectras årsredovisning för verksamhetsåret 2003/2004 tillgänglig på företagets hemsida www.sectra.se . Den tryckta versionen av Sectras årsredovisning kommer att sändas till aktieägarna och till de som har beställt under vecka 25. För ytterligare information kontakta: Sectra AB, Jan-Olof Brüer, VD och koncernchef, tel 013-23 52 09, job@sectra.se Välkommen till vår hemsida: www.sectra.se Sectras verksamhet Sectra har sedan mitten av 80-talet framgångsrikt bedrivit utveckling och försäljning av högteknologiska produkter inom medicinsk IT och telekom. Idag omfattar verksamheten produkter inom medicinska system och avlyssningssäkra kommunikationssystem. Sectras huvudkontor ligger i Linköping och företaget har vuxit fram ur forskningen vid Linköpings universitet. Verksamhet bedrivs i åtta länder och antalet medarbetare är 347. Omsättningen uppgick helåret 2003/04 till 495 Mkr. Sedan mars 1999 är Sectra noterat på Stockholmsbörsens O-lista. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se