Sectras årsredovisning på Internet

Sectras årsredovisning på Internet Från och med torsdagen den 12 juni 2003 finns Sectras årsredovisning för verksamhetsåret 2002/2003 tillgänglig på hemsidan www.sectra.se . Den tryckta versionen av Sectras årsredovisning kommer att skickas ut under vecka 25. För ytterligare information kontakta: Sectra AB, Jan-Olof Brüer, VD och koncernchef, tel 013-23 52 09, job@sectra.se Välkommen till vår hemsida: www.sectra.se Sectras verksamhet Sectra har sedan mitten av 80-talet framgångsrikt bedrivit utveckling och försäljning av högteknologiska produkter inom medicinsk IT och telekom. Idag omfattar verksamheten medicinska system, avlyssningssäkra kommunikationssystem och trådlösa informationssystem. Sectra AB ligger i Mjärdevi Science Park i Linköping och har vuxit fram ur forskningen vid Linköpings universitet. Verksamhet bedrivs i åtta länder och antalet medarbetare är 274. Omsättningen uppgick helåret 2002/2003 till 503 Mkr. Sectra är sedan mars 1999 noterat på Stockholms börsens O-lista. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/06/12/20030612BIT00460/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/06/12/20030612BIT00460/wkr0002.pdf