SKFs helårsrapport publiceras den 1 februari 2018

Göteborg, 16 januari 2018: SKF-koncernens helårsrapport publiceras den 1 februari 2018 och investerare, analytiker och journalister är välkomna att delta i en telefonkonferens. Telefonkonferensen (på engelska) börjar kl. 14.00.

Vänligen ring in senast 10 minuter innan telefonkonferensen börjar, på telefonnummer 08-5033 6574. Uppge att du vill delta i SKFs telefonkonferens.

Observera att koncernens helårsrapport kommer att publiceras runt kl. 13.00. All information om resultatet kommer att finnas tillgänglig på: http://investors.skf.com/quarterlyreporting

MEDIA: För att i förväg boka intervju med Alrik Danielson och Christian Johansson efter telefonkonferensen, kontakta Theo Kjellberg: theo.kjellberg@skf.com / 0725-77 65 76.

(publ.)

PRESS: Theo Kjellberg, Director, Press Relations,
tel: 46 31-337 6576, mobile: 46 725-776576, e-mail: theo.kjellberg@skf.com

INVESTOR RELATIONS: Patrik Stenberg, Head of Investor Relations,