SKFs rapport för tredje kvartalet publiceras den 25 oktober 2018

Göteborg, 15 oktober 2018: SKF-koncernens rapport för tredje kvartalet publiceras den 25 oktober 2018 och investerare, analytiker och journalister är välkomna att delta i en telefonkonferens.

Telefonkonferensen (på engelska) börjar kl. 14.00. Vänligen ring in senast 10 minuter innan telefonkonferensen börjar på telefonnummer 08-5065 3942. Uppge att du vill delta i SKFs telefonkonferens.

Observera att kvartalsrapporten kommer att publiceras runt kl. 13.00. All information om resultatet kommer att finnas tillgänglig på adressen: http://investors.skf.com/en/result-centre

Media: För att i förväg boka intervju med Alrik Danielson och Christian Johansson efter telefonkonferensen, kontakta Theo Kjellberg, e-post: theo.kjellberg@skf.com.

PRESS: Theo Kjellberg, Director, Press Relations,
tel: 46 31-337 6576, mobile: 46 725-776576, e-mail: theo.kjellberg@skf.com

INVESTOR RELATIONS: Patrik Stenberg, Head of Investor Relations,
tel: 46 31-337 2104, mobile: 46 705-472104, e-mail: patrik.stenberg@skf.com