Påminnelse. Pressinbjudan till AdDay - årets stora inspirationsdag för och med kommunikatörer

Varmt välkommen till AdDay, torsdagen den 11 maj, årets stora inspirationsdag för alla som arbetar med kommunikation.

Vi har samlat det mesta och bästa ur branschen, för att skapa en heldag med inspiration. Det senaste inom hållbarhet, tech, influencer marketing, kreativitet och sinnesmarknadsföring finns på AdDay.

Under dagen kommer internationella såväl som nationella inspiratörer att dela med sig av sin syn på marknadsföring, innovation, kommunikation och entreprenörskap. Ledande företrädare för bland annat Zound Industries, Tink, McCann New York, Hope, Åhléns, Bris, Trice Imaging, North Kingdom och Samsung kommer att inspirera besökarna.

Dagen blir den första av sitt slag med ett totalt annonsörfokus och ett upplägg likt en festival med flera scener igång samtidigt. Utöver inspiration bjuds det även på överraskningar, tävlingar och möjlighet till kontakt med över 400 kommunikatörer.

AdDay Stockholm
Plats: Urban Deli, Sveavägen 44
Datum & tid: Torsdagen den 11 maj, klockan 07.30-15.00.
För pressackreditering: Tero Marjamäki, tero@annons.se, 073 653 71 36

"AdDay (tidigare Stora Annonsördagen) arrangeras av intresseorganisationen Sveriges Annonsörer sedan 2002 för marknadschefer och företagsledare och är branschens största inspirationsdag. Sveriges Annonsörers medlemsföretag står för drygt hälften av de samlade reklam- och medieinvesteringarna i landet. Som intresseorganisation bidrar vi med att skapa bästa möjliga avkastning på medlemmarnas investeringar i reklam och media, samt får dem att arbeta mer effektivt och ansvarsfullt med sina varumärken. Sveriges Annonsörer har funnits sedan 1924 och är idag världens största annonsörorganisation, med närmare 600 medlemsföretag.

Mer information och hela programmet med samtliga inspiratörer finns på AdDay.se samt annons.se

Varmt välkommen!

Fler än 45 inspiratörer till AddAy 2017 - årets stora inspiratörsdag för alla som arbetar med kommunikation