Pressinbjudan till AdDay 2017

11 maj går årets stora inspirationsdag av stapeln på Urban Deli, Sveavägen 44, Stockholm. Och du är hjärtligt välkommen!

Sveriges Annonsörers medlemsföretag står för drygt hälften av de samlade reklam- och medieinvesteringarna i landet. Som intresseorganisation bidrar vi med att skapa bästa möjliga avkastning på medlemmarnas investeringar i reklam och media, samt får dem att arbeta mer effektivt och ansvarsfullt med sina varumärken. Sveriges Annonsörer har funnits sedan 1924 och är idag världens största annonsörorganisation, med närmare 600 medlemsföretag. Genom att fokusera på effekt, bidra med inspiration och kunskap, samt bevaka och påverka omvärlden är vi marknadschefens bästa vän. Läs gärna mer på annons.se

Pressinbjudan till AdDay 11 maj 2017

Vi är oerhört stolta över årets line-up som bjuder på inspiration och insikter från både uppstickare och mer etablerade aktörer. Besökarna kommer kunna vänta sig en heldag fylld med kunskap, motivation samt inspiration som kittlar alla ens sinnen
Ulf Hermansson Samell, marknadschef, Sveriges Annonsörer.