Inbjudan till telefonkonferens

Med anledning av uppgifterna i media angående Swedbanks arbete med att förebygga penningtvätt så kommer en telefonkonferens att hållas klockan 17.00 idag.
Birgitte Bonnesen (vd och koncernchef), Gabriel Francke  Rodau (koncernkommunikationschef) och Gregori Karamouzis (chef för Investor Relations) deltar.
Telefonkonferensen kommer att hållas på engelska.

För att delta i telefonkonferensen, ring 08-505 564 74 eller +44 203 364 53 74, fem minuter innan konferensen startar.

Swedbank främjar en sund och hållbar ekonomi för de många människorna, hushållen och företagen. Som en ledande bank på hemmamarknaderna Sverige, Estland, Lettland och Litauen erbjuder vi ett brett utbud av finansiella tjänster och produkter. Swedbank har drygt 7 miljoner privatkunder och ca 600 000 företags- och organisationskunder med 186 kontor i Sverige och 125 kontor i de baltiska länderna. Koncernen har även verksamhet i övriga Norden, USA och Kina. Den 31 december 2018 uppgick balansomslutningen till 2 246 miljarder kronor.

Läs mer på www.swedbank.se