TagMaster byter till FNCA Sweden AB som Certified Adviser

Pressmeddelande, Stockholm, 11 augusti 2020

TagMaster, en ledande tillverkare och leverantör av avancerade sensorsystem för Smarta Städer inom Traffic och Rail, meddelar idag att man avser byta Certified Adviser från Erik Penser Bank AB till FNCA Sweden AB.

TagMaster AB (publ), listat på Nasdaq First North har tecknat avtal med FNCA Sweden AB om tjänsten som Certified Adviser på Nasdaq First North. FNCA Sweden AB kommer att vara bolagets Certified Adviser från och med den 12 augusti 2020

Jonas Svensson, CEO, +46 8-6321950, jonas.svensson@tagmaster.com

Om oss

TagMaster är ett applikationsinriktat teknikföretag som utvecklar och säljer avancerade sensorsystem och lösningar baserade på radio-, radar-, magnetisk- och kamerateknologier för krävande miljöer. TagMaster arbetar inom två segment – Segment Europa och Segment USA - under varumärkena TagMaster och Sensys Networks - med innovativa mobilitetslösningar för att öka effektivitet, säkerhet, bekvämlighet och för att minska belastningen på miljön inom Smarta Städer. TagMaster har dotterbolag i England, Frankrike och USA och exporterar främst till Europa, Mellanöstern, Asien och Nordamerika via ett globalt nätverk av partners och systemintegratörer. TagMaster grundades 1994 och har sitt huvudkontor i Kista. TagMaster är ett listat företag och aktien handlas på Nasdaq First North Growth Market i Stockholm. TagMasters certifierade rådgivare (CA) är FNCA Sweden, telefon +46852800399, E-post: info@fnca.se, www.tagmaster.com