Keolis anbudsavdelning växer

För ett och ett halvt år sedan startade Keolis en ny anbudsavdelning för att kunna fortsätta växa och vinna marknadsandelar. En satsning som varit framgångsrik och nu rekryterar avdelning fler medarbetare.

- För att fortsatt kunna leverera högkvalitativa och konkurrenskraftiga anbud så behöver vår anbudsavdelning växa. Vi kommer under våren att fördubbla antalet medarbetare vilket är ett direkt resultat av att vi vill vinna nya avtal i Sverige, säger Johan Båging, chef för Keolis anbudsavdelning.

Johan Nordfjäll, pressekreterare Keolis Sverige. Telefon: 072-513 60 93/ 08-5190 2022

Keolis affärsidé är att genom lokalt anpassad och hållbar stadstrafik skapa värde för resenärerna, samhället och ägarna. Keolis Sverige finns i Stockholm, Göteborg, Jönköping, Sundsvall, Östergötland och Närke. Keolis är ett av Europas ledande kollektivtrafikföretag med verksamhet i 14 länder på fyra kontinenter. www.keolis.se

Johan Båging, chef Keolis anbudsavdelning