• Peab/

Inbjudan till presentation av Peabs rapport för det tredje kvartalet 2020

Peab offentliggör sin rapport för det tredje kvartalet 2020 torsdagen den 22 oktober klockan 08:00. Finansmarknadens representanter och media är därför välkomna till en digital presentation och telefonkonferens samma dag klockan 09:45.

Finansmarknadens representanter och media är välkomna till en digital presentation och telefonkonferens torsdagen den 22 oktober klockan 09:45 där vd och koncernchef Jesper Göransson och CFO Niclas Winkvist presenterar Peabs delårsresultat efter årets tredje kvartal. Presentationen hålls på svenska och nås via https://peab.se/om-peab/finansiell-information/ och via telefonnummer nedan. Efter presentationen finns möjlighet att ställa frågor.

Presentationsmaterialet kommer att publiceras på https://peab.se/om-peab/finansiell-information/ strax efter klockan 08:00 torsdagen den 22 oktober.

Peab publicerar delårsrapporten för det tredje kvartalet klockan 08:00 och rapporten finns då även tillgänglig på Peabs webbplats https://peab.se/om-peab/finansiell-information/.

Datum och tid:                      Torsdag 22 oktober, 2020 kl. 09:45

Webbadress:                        https://tv.streamfabriken.com/peab-q3-2020

Telefon:                                Från Sverige: +46 856642692

Från Storbritannien: +44 3333009030

Talare:                                 Jesper Göransson, vd och koncernchef

Niclas Winkvist, CFO

Juha Hartomaa, IR-chef Peab, +46 72 533 31 45

Peab är ett av Nordens ledande bygg- och anläggningsföretag med cirka 17 000 anställda och en omsättning på cirka 56 miljarder kronor. Koncernen har strategiskt placerade kontor i Sverige, Norge, Finland och Danmark. Huvudkontoret är beläget i Förslöv på Bjärehalvön i Skåne. Aktien är börsnoterad vid NASDAQ Stockholm.