Ny koncernwebbplats stärker Peabs varumärke

Peab lanserar en mer kundorienterad koncernwebbplats. Den nya webbplatsen är tänkt att utgöra navet i koncernens marknadskommunikation, genom att tydligt lyfta fram hela Peabs omfattande erbjudande och möjlighet till unika kundlösningar.

Nya peab.se har arbetats fram i syfte att skapa ett konkurrenskraftigt verktyg med kunder, arbetssökande, studenter och media som primära målgrupper. Den lokala närvaron är fortsatt stark och närheten till kunden premieras genom att kontaktvägarna till Peabs olika verksamheter bättre tydliggörs på den nya webbplatsen. – I Peab värderar vi också det personliga högt. Därför vill vi vara öppna med det som andra skriver om oss. Via en bloggbevakningstjänst låter vi alla besökare på peab.se ta del av det som bloggas om oss. Med nya peab.se tar Peab ett ordentligt steg mot det nya sociala samhället, säger Peab vice VD Mats Johansson. Webbplatsens plattform är EpiServer. Koncept och konstruktion har gjorts av Dropit AB. Driftsättning har genomförts av Know IT AB. Se den nya koncernwebbplatsen här: www.peab.se

Taggar: