Påminnelse: Inbjudan till Scandic Hotels kapitalmarknadsdag 2020

Scandic välkomnar analytiker, professionella investerare och media till en kapitalmarknadsdag den 18 februari 2020 på The Roots (Downtown Camper by Scandic), Drottninggatan 28 i Stockholm.

Dagen leds av Jens Mathiesen koncernchef och VD och Jan Johansson CFO som tillsammans med andra ledande befattningshavare kommer att ge en uppdatering om Scandics strategiska inriktning, fokusområden och finansiella utveckling.

Programmet börjar ca 08.30 och avslutas med en lättare lunch ca 12.00. En fullständig agenda kommer att skickas ut i början av februari.

Anmälan görs på vår hemsida senast den 28 januari.

Henrik Vikström, Director Investor Relations
E-post: henrik.vikstrom@scandichotels.com
Telefon: +46 70 952 80 06

Scandic är det största hotellföretaget i Norden med 18 000 medarbetare och med ett nätverk av drygt 280 hotell fördelat på cirka 57 000 hotellrum i drift eller under utveckling. Scandic Friends är Nordens största lojalitetsprogram inom hotellbranschen. Ett ansvarsfullt företagande är en del av Scandics DNA. Scandic är sedan 2 december 2015 noterat på Nasdaq Stockholm. www.scandichotelsgroup.com