Inbjudan till presentation av Sectras bokslutskommuniké den 29 maj

Linköping – 17 maj 2018 – Medicinteknik- och cybersäkerhetsföretaget Sectra (STO: SECT B) publicerar sin bokslutskommuniké för perioden maj 2017–april 2018 den 29 maj 2018. Med anledning av detta bjuder Sectra in analytiker, investerare och press till en presentation av den finansiella rapporten.

Publicering bokslutskommuniké:  kl. 08:00 den 29 maj 2018

Presentation:  kl. 12:00 den 29 maj 2018

Plats: Operaterrassen, Stockholm

Anmäl deltagande: http://www.financialhearings.com/event/10336

Sectras ledning presenterar den finansiella rapporten och besvarar efterföljande frågor. Presentationen hålls på engelska och kan följas via webben på www.sectra.se/irwebcast. Där kommer även en inspelad version att finnas tillgänglig efteråt.

Sectras kalender för kommande finansiell rapportering

•  4 september kl. 08:00: Tremånadersrapport 2018/2019
  •  6 september 2018 kl. 15:30: Årsstämma i Linköping
  •  7 december 2018 kl. 08:15: Sexmånadersrapport