Inbjudan till presentation av Sectras niomånadersrapport den 4 mars

Linköping – 12 februari, 2020 – Medicinteknik- och cybersäkerhetsföretaget Sectra (STO: SECT B) publicerar delårsrapport för perioden maj 2019–januari 2020 den 4 mars 2020. Med anledning av detta bjuder Sectra in analytiker, investerare och press till en telefonkonferens/audiocast.

Publicering av delårsrapporten: kl. 08:15 den 4 mars 2020
Presentation och audiocast: kl. 10:00 den 4 mars 2020

För att delta, följ presentationen via webben, investor.sectra.com/q3report1920 eller ring in 5–10 minuter före konferensen på:

SE: +46850558356
UK: +443333009267
US: +18335268395

Sectras ledning presenterar den finansiella rapporten och besvarar efterföljande frågor. Presentationen hålls på engelska och en inspelad version kommer att finnas tillgänglig efteråt på investor.sectra.com/q3report1920.

Presentationen som PDF kommer att finnas tillgänglig på webbsidan cirka 30 minuter före telefonkonferensen.

Sectras kalender för finansiell rapportering

• 3 juni 2020, kl. 08:15: Bokslutskommuniké 2019/2020
  • 4 september 2020, kl. 08:15: Tremånadersrapport
  • 27 november 2020, kl.08.15: Sexmånadersrapport