Leif Garph ny vice vd och chef region Stockholm City i Vasakronan

Leif Garph ny vice vd och chef region Stockholm City i Vasakronan Leif Garph, 47 år, har anställts som ny vice vd och chef för region Stockholm City i Vasakronan AB. Leif börjar sin anställning under november 2002 och kommer att ersätta Christer Alvemur som går i pension vid 60 års ålder. Leif Garph är idag chef för Investment inom Skandia Fastighet och har tidigare varit chef för affärsområde Sverige inom Skandia Fastighet. Tidigare har Leif varit vd för Korbe Förvaltning och arbetat inom Stockholm Badhus, Ljungqvist Fastighetsvärderingar och Sveriges Fastighetsägarförbund. Leif är civilingenjör fastighetsekonomi från KTH och har dessutom ekonomisk akademisk utbildning. Vasakronan i Stockholm har tidigare under året organiserats i två regioner; en region för Stockholm City och en region för Stockholm- Uppsala med Svante Torell som regionchef. Fastighetsutveckling har bolagiserats i Vasakronan Fastighetsutveckling AB med Mats Carlsson som chef. För vidare information vv kontakta Leif Garph 070-593 10 98 Håkan Bryngelson, verkställande direktör 08-783 21 05 Christer Alvemur, vice vd och chef region Stockholm 08-783 23 05 Bengt Möller, informationsdirektör 08-783 21 09 Click here to view pictures: http://www.newsonline.nu/imgway/index.asp?pmid=20720 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/08/14/20020814BIT00340/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/08/14/20020814BIT00340/wkr0002.pdf