Vasakronan publicerar års- och hållbarhetsredovisningen 2023

Nu är den svenska versionen av Vasakronans års- och hållbarhetsredovisning 2023 publicerad och finns tillgänglig på bolagets webbplats vasakronan.se.

På vasakronan.se hittar du även en översiktlig presentation av bolagets verksamhet och en kortfattad summering av året som gått.

En begränsad tryckt upplaga av års- och hållbarhetsredovisningen 2023 finns tillgänglig via vår Kundservice. Är du intresserad av ett exemplar går det bra att mejla till kundservice@vasakronan.se så hjälper de till. Glöm inte att uppge din postadress.

Den engelska versionen av års- och hållbarhetsredovisningen 2023 kommer att publiceras den 9 april.

> Vasakronan – 2023 i korthet

Pontus Ekholm
Projektledare Kommunikation
E-post: pontus.ekholm@vasakronan.se